مقالات

خرید اینترنتی درب ضد سرقت

خرید اینترنتی درب ضد سرقت

در زمانه ای که “عصر اطلاعات” نامگذاری شده است یکی از بهترین راه ها برای صرفه جویی در وقت و هزینه، خرید از طریق فضای مجازی و اینترنت می باشد. خرید درب ضد سرقت، بصورت اینترنتی نیز یکی از راه های کاهش اتلاف وقت و انرژی است. در این مطلب قصد داریم شما را با برخی از انواع درب ها و نحوه خرید درب ضد سرقت آشنا کنیم.

درب ضد سرقت دیجی کالا

بیشتر افراد برای خرید درب ضد سرقت از طریق اینترنت با کلماتی همچون “درب ضد سرقت دیجی کالا” قصد انجام یک خرید مطمئن و با کیفیت را دارند در صورتی که این محصول در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا موجود نیست. ما پیشنهاد می کنیم برای رسیدن به هدف مطلوب خود از درب های موجود در این سایت چوب صنعت دریس بازدید نمایید. ما تلاش خود را کرده ایم تا در راستای ارائه ی درب های ضد سرقت ایمن و مطمئن و در عین حال با طراحی های زیبا و بروز دنیا نظر شما را جلب کنیم. در ادامه انواع درب ضد سرقت موجود در بازار را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

خرید اینترنتی درب ضد سرقت ترک

درب های ضد سرقت ترک جز اولین درب های ضد سرقت موجود در بازار ایران بودند. این درب ها به صورت پکیج وارد کشور شده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. با توجه به نوسانات قیمت دلار، این روزها استقبال از این درب ها نیز کمتر از سایر درب های ضد سرقت شده است اما هنوز جز با کیفیت ترین درب ضد سرقت موجود در بازار هستند.

خرید اینترنتی درب ضد سرقت ایرانی

درب های ضد سرقت ایرانی نیز کیفیت خود را به درب های ترک نزدیک کرده اند. متریال این درب ها نیز از کشور ترکیه وارد می شوند و در ایران منتاژ می شود. در خرید این درب ها دقت شود که حتما قفل آن ها ترکیه ای باشد. بهترین قفل موجود در بازار قفل برند کاله ترکیه می باشد. استحکام این درب ها همانند درب های ترک نیست اما کیفیت قابل قبولی دارند و قیمت آن ها نیز از درب ها ترکیه ای ارزان تر است.

در وب سایت چوب صنعت دریس دو گروه از درب های ضد سرقت ایرانی موجود است که گروه اول درب های ضد سرقت پانل و گروه بعدی درب های ضد سرقت برجسته می باشد.

 

درب ضد سرقت ایرانی برجسته

درب ضد سرقت ایرانی پانل

درب ضد سرقت ایرانی پانل

درب ضد سرقت ایرانی پانل

برای مشاهده کلیه درب های ضد سرقت ایرانی اینجا را کلیک کنید

نحوه خرید درب لابی

درب اصلی ساختمان یکی از مهم ترین اجزای ساختمان به حساب می آید زیرا اولین چیزی که افراد هنگام ورود به ساختمان با آن مواجه می شوند، درب اصلی ساختمان است و یکی از اصلی ترین اجزای نمای کلی ساختمان و البته می تواند نشان دهنده ی ذوق و سلیقه ی صاحب خانه باشد.

درب ورودی ساختمان باید از چوب های مرغوب و در عین حال نقش و نگارهای زیبا باشد، در تمام مرحله های خشک کردن، عمل آوردن و ساختن درب لابی، سازنده باید از تمام فنون و تجارب خود استفاده نماید تا یک محصول مناسب را به دست مشتری برساند که این امر باعث می شود که درب ها در طی گذشت سالیان از پیچیدگی یا اصطلاحا تاب برداشتن دور بمانند، البته یک نکته در اینجا قابل ذکر است که انتخاب نوع درب بسیار مهم می باشد یعنی با توجه به میزان رطوبت یا چگونگی تابش نور آفتاب و یا کم یا زیاد باریدن باران و برف، نوع جنس چوب، رنگ درب و چگونگی درست کردن آن متفاوت است.

یک نکته قابل توجه دیگر چگونه به کار گیری یراق آلات یعنی لولا و دستگیره و سایر متعلقات می باشد که باید با کیفیت و به تعداد مناسب به کار گرفته شود. اگر به این نکات توجه نشود محصول نهایی کیفیت لازم را نخواهد داشت و پس از مدت کوتاهی درب مورد نظر از بین می رود و دیگر جلوه ی روزهای اول را ندارد.

از چه نوع چوبی برای ساختن درب استفاده می کنند؟

بسته به شرایط آب و هوا، یعنی چگونگی تابش نور خورشید و میزان بارش برف و باران که قبلا به آن اشاره شد نوع چوب هایی که برای ساختن درب چوبی به کار می رود هم متفاوت است.

برای مثال اگر در مکانی باشیم که در معرض تابش شدید نور آفتاب است باید از چوب راش جنگلی استفاده نمود و البته برای قوام و دوام بیشتر درب ها باید دست کم سالی یک بار، درب ها با رنگ روغن پوشش داده شوند، برای نمونه می توان درب های قدیمی که در مکان های تاریخی قرار دارند را مثال زد که بیشتر آنها از چوب راش جنگلی درست شده اند.

از چوب های مدل روسی ( سرو و کاج )، بلوط، افرا و مثل این ها هم برای درب هایی استفاده می شود که یا در معرض آفتاب نیستند یا زیرسقف قرار دارند . از جنس های متداول برای ساختن درب ورودی ( لابی ) از چوب بلوط و چوب گردو می توان نام برد، اما با کیفیت ترین چوب برای درب ورودی چوب ماهون هندوراس است.

چه مدل درب چوبی برای درب ورودی لابی مناسب می باشد؟

با توجه به بی شمار بودن مدل درب های چوبی لابی بهتر آن است که با طراحی داخلی ساختمان متناسب باشد. در موقع خرید درب ورودی ساختمان باید به این نکات توجه کنید که درب ساختمان باید با شرایط آب و هوایی محل زندگی شما سازگار باشد. شکل ظاهری خوبی و در عین حال وزن آن نیز باید مناسب باشد و البته درب ورودی را باید بسیار مستحکم ساخت.

درب های چوبی بسیار پر طرفدار هستند زیرا آنها به مکان مورد نظر گرمی خاصی می بخشند و ضمنا قابلیت پردازش، برش، سنباده خور بودن و خراطی و ایجاد نقش و نگار بر روی آن را دارد. صنعتگران چیدمان داخلی بر این عقیده هستند که چوب های طبیعی حس بهتری نسبت به چوب های مصنوعی به فضای داخلی ساختمان می بخشند. البته ساخت و پردازش چوب های طبیعی کمی مشکل تر از چوب های مصنوعی است. امروزه استفاده از درب لابی بسیار متداول شده و بیشتر هم از درب های لوکس استفاده می شود زیرا که مردم معتقدند که درب لابی قسمتی از نمای کلی ساختمان محسوب می شود.

خرید درب اتاق خواب

با توجه به اینکه اتاق خواب باید مکانی برای رسیدن به آرامش باشد و در واقع یک خواب خوب و راحت با یک روان آسوده و به دور از استرس و اضطراب های همیشگی به فرد منتقل کند، توجه به نوع و جنس چوب بکار رفته می تواند حس گرما و دوست داشتنی طبیعت را با خود به داخل اتاق بیاورد. لذا درب چوبی بهترین گزینه برای درب اتاق خواب است.

البته درب های چوبی قیمت بیشتری نسبت به جنسهای روکش دار آن دارد. البته مسائل گوناگونی در کارایی بهتر درب ها موثر هستند که در بالا رفتن قیمت درب ها نیز دخالت دارند. یکی از آن دلایل نوع چوب به کار رفته به عنوان درب اتاق خواب است.

جنس چوب را می توان مهم ترین عامل بالا رفتن قیمت تمام شده درب ها دانست، دو گونه از چوب روسی به نام های یولکا و ساسنا هستند که چوب یولکا به خاطر کیفیت بهتر قیمت بالاتری از ساسنا دارد. نوع رنگ بکار رفته برای درب اتاق نیز بسته به گران بودن یا ارزان بودن آن هم در قیمت درب تاثیر دارد. در درب های اتاق خواب از چوب های متنوعی مثل چوب کاج، یولکا روسی و صنوبر و …. استفاده می شود که چوب یولکا از دیگر گونه ها بهتر است اما قیمت بالاتری نیز دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *